Jumat, 16 Juni 2017

Resepi Tempe tuscan dan sandwic kacang

Tuscan Tempeh dan Bean Sandwich yang tidak masak dan protein yang dibekalkan dengan pasli, zaitun, capers dan bawang putih, adalah kegemaran di rumah kami. Pengisian bebas daripada lemak tambahan. Saya suka menumpuk tinggi ke dalam roti keseluruhan roti - atau sebilangan roti Itali - untuk hidangan yang penuh dengan pengisian, sihat dan lazat.

Hujung minggu di sekitar sini cenderung menjadi lebih sibuk daripada hari-hari biasa. Ada urusan untuk berlari, dobi untuk dilakukan, bahan belanja untuk membeli, kelas berenang Jay di Y, dan Leo dan Lily yang mendaki panjang di jejak Capitol View, di antara senarai panjang perkara yang semestinya perlu dilakukan kerana tidak akan pergi Ada masa sepanjang minggu untuk melakukannya. Sering kali, di tengah-tengah bergegas dari satu perkara ke depan, ia menyerupai saya bahawa jam telah menandakan masa lalu, dan tidak ada makan atau makan untuk makan tengahari.



Sandwic ini mempunyai, pada masa-masa seperti ini, datang untuk menyelamatkan.

Untuk satu, ia memerlukan minit untuk disatukan kerana tidak ada masakan yang terlibat. Baiklah, selagi saya menggunakan kacang kaleng, dan saya selalu menggunakan kacang cannellini kaleng untuk yang satu ini. Kemudian hanya ada sekurang-kurangnya kerja persiapan dan pemotongan yang perlu dilakukan: meniup sebatang selai, bawang merah, dan sebilangan pokok pasli, dan jalankan pisau itu melalui beberapa buah zaitun dan kipas dari Kalamata, dan saya cukup banyak.

Perkara lain yang saya suka tentang sandwic ini adalah betapa sihatnya. Terdapat kacang di sini, dan anda tidak perlu saya memberitahu anda bagaimana sihat itu, dan kemudian ada tempe, yang, tentu saja, tidak memerlukan pertahanan. Bersama-sama, mereka membungkus satu tan protein ke dalam sandwic ini untuk menguatkan kita sepanjang hari yang sibuk.

Sekarang saya tahu tempe bukan Tuscan atau bahasa Itali, tetapi dalam sandwic ini, yang saya disesuaikan dengan yang satu ini, ia adalah tuna untuk tuna. Minyak zaitun biasanya ditambah kepada pengisian, tetapi saya tidak memilih kerana saya ingin membuat lemak rendah ini. Selain itu, zaitun dalam resipi berdiri dengan baik dan menambah banyak rasa.

Saya sebutkan saya membuat ini pada hujung minggu yang tergesa-gesa, tetapi ini juga merupakan hidangan makan tengahari coklat kegemaran untuk Desi dan saya. Saya boleh makan setiap hari dan tidak pernah letih.

Bahan-bahan
Untuk pengisian kacang:
  • 2 kira-kira 15 oz tin kacang cannellini, disalirkan dan dibilas
  • 2 ulas bawang putih, dihancurkan denda atau letakkan di atas akhbar bawang putih
  • 2 sudu besar pasli, cincang halus
  • Jus separuh lemon, lebih kurang 1 sudu besar
  • 1 sudu makan cincang dicincang
  • Garam dan lada hitam tanah secukup rasa
Untuk mengisi tempe:
  • 1 8-oz pakej tempe yang tidak bercita-cita (saya menggunakan tiga gandum)
  • 1/4 cawan Kalamata zaitun, dicincang
  • 1 rusa saderi, cincang
  • 1 bawang merah, cincang (boleh sub dengan bawang merah)
  • Jus 1/2 lemon, lebih kurang 1 sudu besar
  • 2 sudu besar pasli, cincang halus
  • Garam dan lada hitam tanah secukup rasa
Untuk memasang sandwic:
  • 8 keping roti gandum atau roti Itali
  • 2 cawan sayur-sayuran longgar penuh
Arahan
Buat pengisian kacang:
  1. Buat pengisian kacang dengan meletakkan kacang dalam mangkuk dan mashingnya dengan garpu. Saya suka membasuh mereka dengan agak halus, dengan beberapa bahagian, kerana kita tidak menggunakan mana-mana mayo dalam resipi.
  2. Masukkan bahan-bahan yang lain kepada kacang-kacangan dan kacau rata.
Buat tempe mengisi:
  1. Keluarkan tempe dengan jari anda ke dalam mangkuk. Jangan biarkan mana-mana bahagian besar.
  2. Masukkan bahan-bahan lain ke tempe dan gaul rata.
Berkumpul sandwic:
  1. Lapisan pada sayuran pada sepotong roti, kemudian tambah pengisian kacang dan atas dengan tempe.
Nota Resipi
  • Saya biasanya berkhidmat dengan hanya beberapa tomato ceri yang manis, berair di sebelah untuk hidangan yang sempurna dan mengisi.


EmoticonEmoticon